靓靓车仔面小厨 最多明星光顾的车仔面店
靓靓车仔面是最多明星光顾的车仔面店。 自一九八九年开业至今,店中一直都是星光熠熠, 店内墙壁贴满老板及员工与明星的合照,有蔡澜 (香港著名食家)、 周润发、锺楚红、任达华、琦琦、陶大宇、罗家良、 张柏芝、宣萱、马浚伟、陈妙英、苑琼丹、2R、吕颂贤、 车婉婉、唐文龙、赵学而、陈小春……等等 (不能尽录)很多歌影视介朋友捧场。 想看明星,可以到此试试运气。

gigi2710hk于某论坛发表于 2007-7-16 02:06 AM (内容含很多香港用语及白字,敬请原谅)
佐敦~靓靓车仔面~唔只食车仔面咁简单~
今日去左佐敦行街~行行下去左德兴街,见到靓靓车仔面@@
 
咁就唔念啦~入去食啦~点知原来6:00pm后呢间车仔面系冇车仔面食既~
心念,,,算啦入到黎唔通走咩~~~~~原来系食小菜,,,有套餐价钱都ok,,,几低食,,,
咁我地就叫左个2人餐啦~
有炖汤@@
我叫左个炖猪脑汤(其实有好多选择),
我朋友就叫左个四宝炖汤~,,,一饮~
好好饮呀~
个餐系有~2中炖汤,,1个小菜,,,1煲煲仔饭~
我小菜就叫左 甜孙鱼快~(因为我觉得要睇个厨房得唔得,就要叫好以生炒骨果d先会知)
点知个汁好好味,,真系估唔到会咁好食~
志于煲仔饭我叫左~肉饼~(好大煲)= ="都好好食~完全唔觉得夏天唔食得煲仔饭既感觉~~~~
最重要系埋单都系$102蚊~因为冻饮+2蚊~餐都系98蚊~几低~
下次你地去开可以试下~我见d装修都ok,同埋好以开左唔你好耐咁~
值得一试~我都会再去过食
 
肥仔胃食王于某香港著名饮食网站发表于日期: 2007 年 07 月 11 日(内容含很多香港用语及白字,敬请原谅)
美味, 真系美味的屋企口味!!
剪 完 发 , 去 了 Salon后 街 搵 o野 食 。
看 看 Menu, 炖 汤 套 餐 $58, 抵 ! 一 于 叫 个 试 试 . 叫 了 沙 拉 骨 + 鸡 骨 草 炖 猪横利.
Well, 惊 喜 不 断 。 第 一 , 发 觉 原 来 这 餐 厅 是 几 出 名 o个 间 靓 靓 车 仔 面 的 (新 ) 分 店 。 好多 明 星 合 照 。 第 二 , 原 来 老 板 娘 靓 靓 座 阵 此 店 , 好 好 招 呼 , 同 成 场 客 打 成 一 片 , 似乎 熟 客 很 多 。 店 内 装 修 也 掂 , 全 木 , 中 间 张 大 木台 一 旧 树 根 车 出 来 的 , 可 坐 十 二 人 , 老 板 娘 话 有 人 叫 价 三 十 多 万 叫 她 出 让 . Ha, 咁 大 个 仔 都 未 座 过 咁 贵 的 木台!!
讲 返 Food先 , 我 真 系 未 食 过 有 沙 拉 (Salad) 的 沙 拉 骨 !! 碟 沙 拉 骨 有 鲜 果 沙 律 铺 底 (系 鲜 果 , 唔 系 Del Monte), 份 量 够 一 个 大 食 男 人 如 本 人 , 明 显 用 鲜 肉 (不 是 冻 肉 ), 过 两 次 油 炸 埋 "砚 "立 刻 上 ?。 外 脆 但 咬 落 有 肉 汁 , 甜 酸 "砚 "味 浓 , o岩哂 胃 口 。 店标 明 全 无 味 精 (MSG), TRUE, 我 都 食 唔 出 。 再 贵 的 沙 拉 骨 我 都 食 过 但 this is the best!!!
到 个 炖 汤 , 依 然 无 味 精 , 汤 清 但 鲜 甜 , 难 怪 ,因 料 很 多 。 汤 料 明 显 完 整 , 所 以 这 个 是 真 炖 汤 , 唔 系 煲 完 再 "睹 "返 入 盅 果 D流o野。
冇 试 佢 地 出 名 的 车 仔 面 , 但 此 店 一 定 会 系 我 活 动 佐 敦 区 时 的 饭 堂 。 诚 意 推 介 , 必 试 !!  
 

cassy(共41食评)于某香港著名饮食网站发表于日期: 2007 年 06 月 03 日(内容含很多香港用语及白字,敬请原谅)
Lunch行 过 见 呢 间 贴 晒 明 星 相 , 加 上 心 痒 痒 想 食 下 车 仔 面 , 就 打 算 试 下 , 闲 日 人 山 人 海 ! 终 于 搵 到 个 位 坐 低 ...
叫 左 个 2?面 , 雪 菜 肉 丝 +牛 腩 +河 粉 +腩 汁 , 车 仔 面 黎 讲 都 算 贵 , 牛 腩 要 另 加 1蚊 , 猪 扒 个 d就 $10蚊 ...
黎 到 又 好 足 料 , 大 大 碗 。 雪 菜 劲 多 , 肉 丝 就 少 左 d, 不 过 几 好 味 , 唔 系 雪 藏 野 ! 牛 腩 份 量 适 中 , 入 味 又 唔 会 太 腍 , 加 上 河 粉 索 晒 雪 菜 加 腩 汁 的 精 华 , 好 味 到 呢 ! 大 大 碗 都 食 得 晒 !
 
杨师奶(共45食评)于某香港著名饮食网站发表于日期: 2007 年 05 月 19 日(内容含很多香港用语及白字,敬请原谅)
靓 靓 的 车 仔 面 出 名 ,不 过 我 未 食 过 ,反 而 我 锺 意 食 佢 地 d茶 叶 蛋 ,d蛋 入 晒 味 ,唔 会 鞋 ,我 食 过 有 d茶 叶 蛋 虽 然 都 入 味 ,不 过 就 好 鞋 ,我 好 锺 意 食 茶 叶 蛋 ,如 果 我 行 过 一 些 地 方 有 得 卖 的 ,我 都 会 买 来 食 ,而 靓 靓 的 是 我 认 为 食 过 最 好 食 的 ,大 家 去 靓 靓 食 车 仔 面 的 同 时 ,有 兴 趣 不 防 试 下 佢 d茶 叶 蛋
 
SMASHING PUMPKINS(共1154食评)于某香港著名饮食网站发表于日期: 2007 年 04 月 11 日
久 闻 尖 东 靓 姐 大 名 ,乘 有 场 电 影 在 科 学 馆 ,终 比 到 个 理 由 "一 亲 香 泽 ",不 是 大 富 豪 的 红 牌 阿 姑 ,而 是 "靓 靓 车 仔 面 ".
下 午 饭 时 间 已 过 ,仍 然 人 山 人 海 ,搭 台 是 必 然 .四 围 贴 上 众 明 星 相 ,又 一 份 "明 星 效 应 ".从 来 不 相 信 这 些 现 像 ,他 们 的 口 味 ,难 道 是 绝 对 的 吗 ?
配 料 甚 多 选 择 ,例 牌 要 个 油 面 底 ,再 加 些 萝 卜 ,大 肠 ,猪 红 ,豆 卜 同 菜 甫 蛋 五 味 .酱 料 要 沙 爹 酱 .
份 量 也 不 少 ,面 头 的 沙 爹 酱 香 而 不 辣 ,很 重 的 XO酱 味 ,说 不 定 是 加 上 XO酱 在 内 .不 嗜 辣 者 ,一 样 会 喜 欢 .
萝 卜 不 够 爽 甜 ,大 肠 几 肥 美 ,亦 保 留 着 独 有 的 "香 味 ".面 头 的 菜 甫 蛋 亦 不 错 .
奉 送 一 杯 豆 香 极 浓 的 豆 浆 ,$31说 平 也 不 平 ,贵 又 没 有 老 铜 新 记 的 贵 .
当 你 想 一 想 ,昔 日 同 一 屋 檐 下 的 大 富 豪 ,每 一 晚 烧 银 纸 般 消 费 ,区 区 三 草 野 一 碗 车 仔 面 ,算 得 上 什 么 ?
所 以 ,火 舞 不 再 风 云 ,靓 靓 车 仔 面 仍 然 生 意 兴 隆 .
 
肥佬陈于某香港著名饮食网站发表于日期: 2006 年 02 月 27 日(内容含很多香港用语及白字,敬请原谅)
今 天 行 过 尖 东 , 见 到 一 间 贴 满 名 星 相 的 车 仔 面 , 好 奇 之 下 便 去 进 去 坐 下 , 有 一 位 呀 姐 比 左 纸 我 叫 车 仔 面 , 晔 ! 车 仔 面 送 都 有 成 70样 送 今 多 , 我 便 叫 左 潮 州 虾 枣 、 东 坡 朱 手 、 草 姑 圈 、 鲍 鱼 姑 跟 幼 面 。 D 野 食 好 掂 、 , 鲍 鱼 姑 原 来 是 鸡 比 姑 , 红 红 地 好 似 鲍 鱼 好 滑 好 好 味 , D 虾 枣 有 一 层 腐 皮 包 住 好 香 好 爽 , 东 坡 朱 手 D 味 度 唔 同 吉 之 岛 D 东 坡 肉 味 度 , 唔 会 太 甜 而 且 仲 有 D 好 香 酒 味 , 而 草 姑 圈 D 味 道 食 落 去 好 有 草 姑 味 , 好 正 ! 我 都 未 食 过 车 仔 面 有 今 创 新 的 味 度 , 仲 有 杯 冻 南 北 杏 雪 梨 水 , 好 有 杏 仁 同 雪 梨 味 , 32元 超 值 之 作 , 下 次 行 过 一 定 试 余 下 60几 样 送 。

返回美食都会 返回主页 去到繁体版